MVGM

MVGM is een autoriteit op het gebied van onroerend goed. Zij zijn de grootste vastgoedbeheerder in Nederland en nemen een vooraanstaande positie in als commercieel vastgoedmanager in Duitsland. MVGM heeft al meer dan 70 jaar ervaring en is in die tijd uitgegroeid tot een leidende partij met internationale ervaring en een grondige kennis van de lokale dynamiek.

Met meer dan 900 werknemers in Nederland actief vanuit meer dan 20 MVGM-kantoren, richten we ons op vastgoedbeheer. Zij zien dat haar opdrachtgevers steeds meer behoefte hebben aan internationaal advies. Begin 2019 heeft MVGM het Duitse PropertyFirst overgenomen met 80 werknemers in Duitsland die vanuit 8 kantoren werken op het gebied van vastgoedmanagement.

MVGM ontzorgt haar klanten op het gebied van vastgoedmanagement, VvE beheer, uitvoeren van vastgoedtaxaties en de aankoop, verkoop, aan- of verhuur van bedrijfsonroerendgoed. Door de bundeling van krachten van de verschillende specialisaties kan MVGM een compleet geïntegreerde internationale benadering bieden, met kennis van lokale ontwikkelingen.

MVGM werkt voor een variëteit aan opdrachtgevers; nationale en internationale beleggers, banken en financiers, woningcorporaties, ondernemers, DGA’s, verzekeringsmaatschappijen, particuliere eigenaren, overheden en overheidsinstanties. MVGM’s specialisten kunnen u het vastgoedadvies geven waar u naar op zoek bent.

SALTO Systems

logo Salto Systems

In 2001 heeft een klein team van beveiligingsspecialisten het bedrijf SALTO opgericht in het Spaanse Oiartzun. Het doel was duidelijk: een toegangscontrole systeem van wereldklasse ontwikkelen dat eenvoudig is in gebruik en uiterst efficiënt. Waardoor gebruikers de mogelijkheid hebben om de toegang van gebouwen naar behoefte te controleren en om al hun deuren te beveiligen zonder ingewikkelde en dure bekabeling. Een dergelijke oplossing moest eenvoudig zijn in installatie en configuratie, kostenefficiënt, betrouwbaar en zich kenmerken in het gemak waarmee aanpassingen naar veranderende eisen gedaan kunnen worden.

Het succesverhaal van SALTO nam haar loop en leidde het bedrijf in iets meer dan 10 jaar tot de top 5 van ‘s werelds meest toonaangevende fabrikanten van elektronische toegangscontrole systemen. Aan de basis ligt het baanbrekende SVN (SALTO Virtual Network) platform. Daartoe behoren de eerste stand-alone, batterijgevoede elektronische sloten voor toegangscontrole. Het principe van SVN is de data-on-card technologie met gepatenteerde lees-schrijf functionaliteit. Daarmee kunnen elektronische sloten en cilinders zonder kabels in een virtueel netwerk geplaatst worden en centraal via de ProAccess software aangestuurd worden.

Door voortdurende innovatie en ontwikkeling zorgde SALTO voor een ommekeer in toegangscontrole over de hele wereld, in sectoren waar veiligheid van cruciaal belang is, van kantoor- en overheidsgebouwen, tot allerlei toepassingen in de zorg, het onderwijs, in hotels en luchthavens. Vandaag de dag heeft SALTO naast het hoofdkantoor in Oiartzun, nu 24 eigen kantoren wereldwijd. De toegangscontrole oplossingen van SALTO bevinden zich in meer dan 90 landen op meer dan 2 miljoen deuren.

In de zomer van 2011 werd SALTO Systems BV in Amsterdam opgericht. De toegangscontrole oplossingen werden gedreven via nieuwe distributiekanalen parallel aan een distributeur, die SALTO al sinds 2002 in Nederland en België gevestigd had. In 2013 volgde de overname van alle verkoopactiviteiten van SALTO door de Nederlandse vestiging.

Het lokale team van 16 medewerkers begeleidt het partner netwerk bij de verkoop van SALTO toegangscontrole in heel Nederland en België. Alle medewerkers van de buitendienst en binnendienst, technische ondersteuning en marketing hebben een jarenlange ervaring in de beveiligingsbranche. Dankzij deze kennis in de technologie en de markt is SALTO uitgegroeid tot een toonaangevende leverancier van elektronische toegangscontrole in Nederland en België.

CBRE

CBRE is een internationale vastgoed- en huisvestingsadviseur met alle vastgoedexpertise in eigen huis. Ze richten zich op commercieel vastgoed in alle sectoren, zoals kantoren, winkels en winkelcentra, industrieel en logistiek vastgoed, hotels, woningcomplexen en zorgvastgoed.

Door een compleet aanbod in vastgoed- en huisvestingsadvies zijn ze sterk in een integrale benadering van ieder vastgoedvraagstuk. Haar grote kennis van de vastgoedmarkt en jarenlange ervaring geeft CBRE een vooraanstaande positie in de Nederlandse en internationale markt. Hierdoor kunnen zij tot echte meerwaarde komen voor onze klanten. Dit zijn beleggers, eigenaren, huurders, eindgebruikers en financiers van commercieel vastgoed.

Met ruim 1.450 medewerkers behoort CBRE in Nederland tot de grootste vastgoedadviseurs. Wij bieden strategisch advies, management en begeleiding bij de uitvoering van alle vraagstukken in vastgoed. Van verkoop en aankoop van vastgoed, taxaties, vastgoedbeheer en technische advisering voor eigenaren en beleggers tot aan strategisch huisvestingsadvies, werkplekadvisering, interieurontwerp en projectmanagement voor huurders en eindgebruikers. Daarnaast bieden we ook specialistisch advies op het gebied van financiering van commercieel vastgoed

CBRE Group, Inc. (NYSE:CBRE), een Fortune 500- en S&P 500-bedrijf met het hoofdkantoor in Los Angeles, is ’s werelds grootste advies- en beleggingsbureau voor commercieel vastgoed (in termen van de omzet in 2016). De organisatie heeft meer dan 90.000 medewerkers (exclusief bijkantoren) en adviseert eigenaren, beleggers en gebruikers van vastgoed vanuit meer dan 480 kantoren (exclusief bijkantoren) wereldwijd. CBRE biedt strategisch advies en begeleiding bij de aan- en verkoop en aan- en verhuur van vastgoed, corporate services, property-, facility en projectmanagement, taxaties, (her)ontwikkeling, investment management en research & consulting.

CSU

Onder het motto ‘Scherp op schoon’ is CSU met diverse vestigingen en ruim 16.000 medewerkers een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Barendrecht, Den Haag en Eindhoven. CSU is een familiebedrijf, waarin ook de directie en het management voor 1/3 participeert.

Bij CSU zijn de medewerkers het kapitaal van de organisatie. CSU is 3e in de deelcategorie Goed Werkgeverschap van Management Scope Corporate Impact Index. Deze index analyseert de 100 grootste bedrijven in Nederland op hun maatschappelijke bijdrage. Met optimale zorg en diverse initiatieven bevorderen de duurzame inzetbaarheid van de medewerkers. Het verbeteren van personeelstevredenheid in termen van veiligheid, gezondheid, welzijn en persoonlijke ontwikkeling is een structureel proces. Zo behouden CSU haar mensen én hun vakmanschap.

In 2012 won CSU als eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf de MVO-award bij de Golden Service Awards. En ook in 2015 mocht CSU deze award in ontvangst nemen met voor Nederland unieke budgetcoaching. CSU is gecertificeerd voor het OSB-Keurmerk en de CO2-prestatieladder. In 2014 won CSU de estafetteprijs Kroon op het Werk. CSU is door Great Place To Work herhaaldelijk bekroond tot een van de beste werkgevers van Nederland. Bovendien werd CSU in 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 én 2019 uitgeroepen als gecertificeerd Top Employer Nederland.

REBO Groep

REBO Groep BV is een landelijk opererende en onafhankelijke vastgoedspecialist.
REBO Groep werd opgericht op 4 augustus 1974 en sinds 9 november 1992 onder leiding van de huidige eigenaren. Ons familiebedrijf is altijd onafhankelijk gebleven. Daardoor kunnen wij onze eigen, standvastige koers bepalen. Door de jaren heen is REBO gegroeid tot een bedrijf met zo’n ruim 110 medewerkers en 9 vestigingen in: Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Laag Soeren, Utrecht (Leidsche Rijn) en Zwolle. Hoe groot we ook worden: we blijven een familiebedrijf met korte lijnen en een platte structuur.

De experts van REBO Groep zijn gespecialiseerd in woningmakelaardij, woningverhuur, VvE-management, bedrijfsmakelaardij, beleggingsmakelaardij, vastgoedmanagement, zorgvastgoed en valuation & research. Samen zijn zij van alle markten thuis. Daardoor kunnen we snel, efficiënt en effectief schakelen.

Zij hoeven niet de grootste te zijn, maar ze willen wel de beste zijn. De beste partner voor onze klant. Daarom gaan zij voor langdurige relaties. Want zij zijn ervan overtuigd dat duurzame relaties leiden tot duurzame oplossingen en duurzame resultaten.

Onze oorsprong ligt in het oosten van Nederland. Daar komt ook de no-nonsense mentaliteit vandaan. Zij zeggen wat we doen, en doen wat we zeggen. Dat maakt ons een betrouwbare partner. De klanten van REBO waarderen helderheid en duidelijkheid, de korte lijnen en de aanpakmentaliteit.

Wat doet REBO Groep zoal?
De klanten van REBPO Groep zijn particulieren en VVE’s, bedrijven en institutionele beleggers. Zij kunnen bij ons terecht voor onder meer:

• Property management, zowel financieel als commercieel en technisch
• Huurprijsadvies voor nieuwbouwprojecten
• Vastgoedmanagement voor Retail, Offices en Wonen, dus voor zowel winkels als kantoorgebouwen en woningen
• Managen van zorgvastgoed
• Onderhoud van appartementencomplexen en de techniek daaromheen, plus administratieve, juridische en bestuurlijke ondersteuning van de Vereniging van Eigenaren
• Aankoop, verkoop en taxatie van woningen
• Uitponding van woningcomplexen, dus de verkoop van leegstaande huurwoningen
• Aankoop/aanhuur en verkoop/verhuur van bedrijfspanden
• Advies over en taxaties van bedrijfsmatig onroerend goed (BOG)
• Advies over en begeleiding bij investeren in beleggingspanden

Asito

Al sinds de oprichting in 1952 straalt Asito de warmte uit die kenmerkend is voor een familiebedrijf. Eén van de gevleugelde uitspraken van oprichter Joop van Riemsdijk is: “Zorg goed voor je mensen, dan zorgen zij goed voor jou”. Bij Asito noemen ze dat de A-factor, de Asitofactor. De basis ligt volgens ons bij de mensen. Mensen die trots zijn op Asito en op hun vak.

Om de slogan ‘schoonmaken is een vak’ nog meer kracht bij te zetten, heeft Asito al sinds 1978 het Opleiding en Kennis Centrum. Van daaruit verzorgt Asito opleidingen door het hele land voor schoonmaakkrachten, voorwerkers, specialisten, objectleiding, vestigingsmanagers en andere functionarissen. Het aanbod varieert van vakinhoudelijke opleidingen en training on the job tot belevings- en communicatietrainingen. Ook op locatie verzorgen Asito’s eigen opleiders verschillende trainingen.

Voor voorwerkers en objectleiding ontwikkelde Asito het Leerhuis. Deels digitaal en deels met fysieke bijeenkomsten worden niet alleen vakinhoudelijke trainingen gegeven, maar ook trainingen rondom leiderschap, zoals interculturele communicatie.

Asito verbindt betekent dat we samenwerkingen zoeken met partijen die gezamenlijk met ons willen werken aan betere dienstverlening, duurzaamheid of participatie.

Asito heeft met 50 vestigingen een landelijke dekking met kennis en ervaring in alle regio’s. Naast geografische spreiding heeft Asito ook aparte divisies voor zorginstellingen en het vervoer van reizigers. Met dit netwerk van vestigingen combineert Asito de continuïteit van een solide, landelijk opererend bedrijf met de flexibiliteit van echt lokaal ondernemerschap.

VGM

Vastgoedmanagement Nederland (VGM NL) is dé belangenbehartiger voor vastgoed- en VvE-managers in Nederland. De organisatie vertegenwoordigt meer dan honderd vastgoed- en VvE-managementondernemingen, hier werken meer dan 2,5 duizend vastgoedprofessionals. Een belangrijke doelstelling van VGM NL is het professionaliseren van de vastgoedmanagementsector als geheel en de Vastgoed- en VvE-manager in het bijzonder.

VGM NL weet wat er komt kijken bij het managen van ‘stenen’. Het is een dynamische markt, die vraagt om een proactieve rol. VGM NL zit bovenop de ontwikkelingen en stuurt deze – waar nodig – bij.

VGM NL speelt een actieve rol in dossiers over wetgeving en marktontwikkelingen. Actuele thema’s zijn bijvoorbeeld transparantie, risico’s, integriteit en deskundigheid. Hiermee vertegenwoordigen wij onze leden, als collectief, in maatschappelijke debatten, we lobbyen voor de belangen en zijn gesprekspartner van beslissers en overheden.

Trends in de vastgoedsector, veranderingen in wet- en regelgeving en andere relevante ontwikkelingen; VGM NL informeert haar leden regelmatig via nieuwsberichten en –brieven. Ook houdt VGM NL periodiek (kennis)bijeenkomsten. Zo weet u wat er speelt en neemt u uiteindelijk betere beslissingen in uw dagelijkse werk.

RSB

RSB Facility Services is een specialistisch reinigingsbedrijf met landelijke dekking en is sterk op het gebied van glas, gevelreiniging en schoonmaakonderhoud. Wij hebben al 25 jaar ervaring in schoonmaakonderhoud en werken al 25 jaar voor dezelfde relaties. De cultuur van RSB Facility Services is gericht op samenwerking, communicatie en innovatie en kenmerkt zich door professionaliteit, ondernemerschap, toewijding en zorg.
De diensten van RSB zijn;
• Schoonmaakdiensten
• Glasbewassing
• Milieubewust gevel-reiniging, bescherming en conservering
• Huismeesterdiensten
• Brand- en roetreiniging
• Computerreiniging
• Dieptereiniging
• Luxaflex- en lamellenreiniging
• Vloerconservering en onderhoud
• Meubelreiniging
• Levering sanitaire voorzieningen
• Grafitti verwijderen

1klick

logo 1klick

Heb je behoefte aan nieuwe kennis, specialisten en extra handjes dan zit je bij 1KLICK goed. Zij hebben alle specialismen binnen de vastgoedbranche onder één dak. Van administrateurs en controllers tot technisch managers en projectontwikkelaars.

1KLICK werft al ruim 12 jaar de beste professionals binnen de vastgoedbranche. Inmiddels beschikken zij over een direct netwerk van meer dan 50.000 vastgoedprofessionals. Door het vertrouwen dat deze professionals in ons hebben en onze marktkennis weten we 95% van de vacatures in te vullen.

In een persoonlijk gesprek verdiept 1Klick zich in uw organisatie en de vacature of opdracht. Organisatie, cultuur, functie-eisen, verwachtingen en de vertaalslag hiervan naar het kandidaat profiel staan hier centraal.
Via het uitgebreide kandidatenbestand, netwerk, op maat gemaakte campagnes, social media, advertenties en headhunting gaan zij op zoek naar kandidaten.
Zij interviewen de kandidaten. De bevindingen over de geselecteerde kandidaten leggen zij vast. Hierna worden de cv’s en bevindingen persoonlijk met u besproken.
Gesprekken met kandidaten worden voor u ingepland. 1Klick begeleidt u en de door u geschikt bevonden kandidaat in de contractuele fase. Hierna feliciteert 1Klick u van harte met uw nieuwe professional.