Onze projecten variëren van het uitwerken van een schetsontwerp tot aan de uitvoering en het beheer van een gebouw, met implementatie van BIM. Wij verzorgen onder andere visualisaties, technische tekeningen, en 3D modellen en maken daarbij gebruik van software als Sketchup, AutoCAD, Autodesk Revit, ARCHICAD en 3D Studio Max. Door onze uiteenlopende projecten in de bouw en verbouw van appartementen, villa’s, reguliere woningbouw, hotels, kantoren, winkels, utiliteitsbouw en huisvesting gezondheidszorg bieden wij praktische kennis en ervaring.
Brixx Online
Dé software voor vastgoedbeheerders
Contracten genereren, factureren, indexeren, betalingen verwerken, herinneringen versturen en dat is maar een klein deel. Om uw vak goed te kunnen uitoefenen en de kwaliteit van uw dienstverlening te waarborgen bent ook u waarschijnlijk veel inefficiënte tijd kwijt met uw gehele vastgoedadministratie. Met BRIXXonline is dit verleden tijd.
BRIXXonline is een business unit van Metafoor Vastgoed en Software. Metafoor is sinds 1995 actief als specialist op het gebied van professioneel vastgoedbeheer. Vanuit deze expertise is in 1999 het VastgoedBeheerSysteem VBSonline ontstaan, speciaal voor gemeenten. In 2017 is de software aangepast naar de wensen van de commerciële vastgoedbeheerder en zo ontstond BRIXXonline.
Metafoor Vastgoed
Metafoor Vastgoed en Software is een landelijk opererend advies- en detacheringsbureau. Sinds de oprichting in 1995 hebben zij al veel gemeenten, waterschappen en andere semi-overheidsorganisatie geadviseerd bij al hun vragen omtrent vastgoed- en grondzaken. Een enthousiaste groep vastgoedadviseurs, projectmanagers en juristen zijn werkzaam in heel Nederland, met als uitvalsbasis Dronten.
Metafoor Vastgoed en Software is een betrouwbare en ambitieuze partner die met slimme producten, detachering, adviezen en vastgoedsoftware overheidsorganisaties in heel Nederland ontzorgt bij al haar vastgoedvraagstukken. Een totaaloplossing van bestuurlijk niveau tot aan de uitvoering.
Het CCV
Het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (het CCV) is een onafhankelijke stichting die partijen helpt om Nederland veiliger en leefbaarder te maken. Daarvoor bieden ze kennis, instrumenten, voorlichtingsmateriaal en advies op maat gericht op veilig wonen, veilig ondernemen en veilig leven.
Een deel van het aanbod wordt gefinancierd door het ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarnaast werkt het CCV in opdracht van de praktijk. In dat geval bieden ze maatwerkoplossingen die inzetbaar zijn voor uw specifieke situatie. U kunt daarbij denken aan procesbegeleiding, advies, training, effectmetingen, evaluaties en projectleiderschap.
Met ongeveer 75 professionals werken zij samen aan een veilig en leefbaar Nederland. De medewerkers van het CCV hebben uiteenlopende achtergronden: van criminologen tot sociale wetenschappers en van bestuurskundigen tot antropologen.
Siacom
De naam Siacom is afgeleid van het SIA protocol waarmee alarmsystemen Communiceren. Laat uw alarmsysteem door melden naar de Siacom Server en geniet van alle voordelen zoals:
• lage vaste kosten
• voor installateurs en particulieren
• 24 H testmelding/polling zoals bij een meldkamer, om betrouwbaarheid te waarborgen
• compatible met Chiron Iris Touch(add secure) ip converters
• compatible met onboard ip kiezers van bijna alle merken
• snelle door melding
• gratis sms
• gratis app. met push notificatie
• tijdbewaking mogelijk
• telefonische helpdesk voor hulp op afstand
• werkt met 99% van de alarmsystemen
Ook voor gedateerde systemen en zelfs systemen met analoge kiezers hebben wij een oplossing.
Trigion
Trigion kijkt met andere ogen naar veiligheid. Dat doen we vanuit een organisatie die maximaal is uitgelijnd met de organisatie van onze klanten. Met een single point of contact (SPOC) managen en beheren we niet alleen het contract, maar ook de relatie. Binnen de gespecialiseerde bedrijven zijn creativiteit, ondernemerschap en expertise in ruimte mate beschikbaar, specialisten staan te allen tijde tot uw beschikking.
Trigion is een divisie binnen de Facilicom Group. Facilicom Group is een familiebedrijf, echt Nederlands van oorsprong. Met meer dan 26.000 medewerkers is een uitdaging ons niet snel te groot. In facilitaire dienstverlening en in zorg en welzijn laat Facilicom Group zien hoe je het beste in mensen naar boven haalt. Bekend zijn we van merken als Facilicom Solutions, Trigion, Incluzio en Gom. Samen werken aan een inspirerende leefomgeving voor iedereen. Dat is onze missie, dáár doen we het voor.
Accent Receptieservice
Accent Receptieservices BV is opgericht door Mariejan de Lange. Na jarenlang te hebben gewerkt als manager besloot Mariejan in 2006 voor zichzelf te beginnen. Inmiddels werken dagelijks ruim 65 receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedesk medewerkers via Accent voor onze opdrachtgevers.
Wij willen onze specialiteit in dienstverlening en ontzorgen van onze klanten zichtbaar maken. Het zou een logische stap moeten zijn om onze expertise te gebruiken d.m.v. outsourcing. Onze flexibele, professionele en betrouwbare medewerkers verzorgen de front-office, waardoor onze klanten zich kunnen richten op de core-business.
Voor de toekomst is ontwikkeling binnen ons vakgebied cruciaal. Wij zijn ervan overtuigd dat goed werkgeverschap zeer essentieel is. Een tevreden medewerker die met plezier naar zijn of haar werk gaat, kan uw en onze organisatie het best vertegenwoordigen. Het team bestaat uit alle personen die op locatie hun werkzaamheden verrichten. Daarnaast kunt u op kantoor terecht bij ons kantoorteam.
Receptioniste NEXT
Receptioniste NEXT is een bureau dat sinds 1997 zich bezighoudt met receptiediensten. Zij ontzorgen opdrachtgevers door vacatures in te vullen of ze te voorzien van (ingewerkte) oproepkrachten in geval van nood. Bent u op zoek naar professionele en enthousiaste PA’s, office managers, receptionistes of telefonistes? NEXT is uw partner in zeer gekwalificeerd en goed getraind personeel. Of het nu gaat om een tijdelijke oplossing of het permanent overnemen van een gehele receptie of uw secretariaat; Receptioniste NEXT werft, selecteert, traint en detacheert alleen de beste mensen voor u.
Royaal Receptie Service
Royaal Receptie Service is gespecialiseerd in het leveren van receptiediensten met professionele receptionisten, gastvrouwen en gastheren. De hoogwaardige dienstverlening kent een integrale en klantvriendelijke werkwijze met persoonlijke aandacht en realisatie van een uitstekende bezoekbeleving hetgeen we samen met u ontwikkelen.
Deze bezoekbeleving die naadloos aansluit op uw bedrijfsidentiteit is onderdeel van het visitekaartje van uw bedrijf want gasten en medewerkers willen zich welkom voelen in uw bedrijf. Onze representatieve en klantvriendelijke receptionisten voeren hun taken uit met enthousiasme en betrokkenheid en dragen zo bij aan een professionele samenwerking/werkwijze die past bij uw bedrijf.
Royaal Receptie Service werkt in de publieke sector voornamelijk voor de Rijksoverheid en in de private sector voor organisaties in de offshore-industrie, energie- en windindustrie, (Petro)chemie, in de havenindustrie en -terminals, bouwsector, kantoren en semipublieke instanties als zorginstellingen en ziekenhuizen.
Het werkgebied van Royaal Receptie Service is voornamelijk de provincies Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland en Limburg, maar ze zijn natuurlijk ook in de rest van Nederland actief. Door middel van korte lijnen, rechtstreeks contact met de juiste contactpersonen en 24/7 bereikbaarheid van onze organisatie bent u bij Royaal Receptie Service geen nummer.