Skip to content

Connata

Besparen op het melden en afhandelen van storingen

Storingen melden hoeft niet kostbaar te zijn. Waarom niet de gebruiker zelf de storingsmelding laten intypen? De melding is dan kwalitatief van hoog niveau omdat de melder er belang bij heeft dat de melding correct is. De melding komt digitaal binnen waardoor het ook mogelijk is om foto’s toe te voegen. Bij een storingsdienst van enige omvang kun je hierdoor eenvoudig besparen op de personeelskosten: er komen immers minder telefoontjes binnen.

Hoe het ook kan

Zou het niet mooi zijn als u meer tijd kon besteden aan facilitaire werkzaamheden die u echt belangrijk vindt? Dat storingen aan bijvoorbeeld het koffieautomaat automatisch doorgezet worden naar de leverancier? Dat scheelt u twee telefoontjes. Toch al gauw 20 minuten die u ergens nuttiger had kunnen besteden.

MijnStoringsMelder

De oplossing van Connata BV is het product MijnStoringsMelder. Hiermee automatiseert u het melden van een storing. U ontvangt foutloze meldingen, altijd op de juiste locatie en eventueel onderbouwd met een foto. Via het dashboard houdt u eenvoudig overzicht in alle storingen. Storingen kunt u eenvoudig doorzetten naar een reparateur. MijnStoringsMelder maakt het zelfs mogelijk om storingen aan een bepaald soort apparaat automatisch door te zetten naar een reparateur.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Neem contact op met Connata

Connata
Adres
Boogschutterstraat 1-43
Plaats
Apeldoorn
Postcode
7324 AE
Telefoonnummer
085–0656761

Producten van Connata

Volg ons op LinkedIn!

Nieuwsbrief inschrijven

Tip onze redactie

OG Wijzer werkt graag met u samen. Heeft u nieuws of persberichten? Tip dan onze redactie.

Wilt u een persbericht naar onze redactie sturen? Vul onderstaand formulier in. De redactie neemt contact op als zij aandacht aan het onderwerp wil besteden.