Connata
Besparen op het melden en afhandelen van storingen
Storingen melden hoeft niet kostbaar te zijn. Waarom niet de gebruiker zelf de storingsmelding laten intypen? De melding is dan kwalitatief van hoog niveau omdat de melder er belang bij heeft dat de melding correct is. De melding komt digitaal binnen waardoor het ook mogelijk is om foto’s toe te voegen. Bij een storingsdienst van enige omvang kun je hierdoor eenvoudig besparen op de personeelskosten: er komen immers minder telefoontjes binnen.
Hoe het ook kan
Zou het niet mooi zijn als u meer tijd kon besteden aan facilitaire werkzaamheden die u echt belangrijk vindt? Dat storingen aan bijvoorbeeld het koffieautomaat automatisch doorgezet worden naar de leverancier? Dat scheelt u twee telefoontjes. Toch al gauw 20 minuten die u ergens nuttiger had kunnen besteden.
MijnStoringsMelder
De oplossing van Connata BV is het product MijnStoringsMelder. Hiermee automatiseert u het melden van een storing. U ontvangt foutloze meldingen, altijd op de juiste locatie en eventueel onderbouwd met een foto. Via het dashboard houdt u eenvoudig overzicht in alle storingen. Storingen kunt u eenvoudig doorzetten naar een reparateur. MijnStoringsMelder maakt het zelfs mogelijk om storingen aan een bepaald soort apparaat automatisch door te zetten naar een reparateur.