Skip to content

Storing? Scan. Send. Solved.

connata storingsmelder

Het telefonisch doorgeven van storingen aan installaties of gebreken aan gebouwonderdelen behoort tot het verleden. MijnStoringsMelder.nl biedt uitkomst. Hoe het werkt? De gebruiker scant de QR-code van het object, vermeldt het gebrek, voegt eventueel foto’s toe en stuurt het geheel door naar de beheerder. Of direct naar de reparateur. Net hoe je het systeem inregelt. Connata storingsmelder

Voordeel: hoe completer een reparatieverzoek, des te minder bezoeken zijn er nodig.

MijnStoringsMelder
MijnStoringsMelder is een innovatieve manier om eindgebruikers op eenvoudige wijze direct een storing te laten melden. Gewoon door het inscannen van een QR-code die op ieder object geplakt kan worden. Bijvoorbeeld op een printer, op de cv-ketel, in de meterkast van een huurwoning of in een bushokje. De voordelen voor de beheerder zijn significant. In de eerste plaats levert het tijdwinst op. Het telefonisch melden van een storing is niet langer nodig. Daarnaast is het een kwalitatieve oplossing: de locatie van het object met gebrek danwel storing is direct helder en meldingen komen digitaal binnen, vaak vergezeld door fotomateriaal. De melding is bovendien eenvoudig -desgewenst automatisch- door te zetten naar een reparateur. De melder kan er op zijn beurt voor kiezen op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van de melding. Daar is geen speciale app voor nodig.

All-in-one systeem
“We hebben deze innovatie geïntroduceerd op de Vakbeurs Facilitair en de reacties waren -en zijn nog steeds- overweldigend,” vertelt Erik Otto, Chief Technology Officer bij Connata. “Het feit dat storingen op een eenvoudige wijze kunnen worden gemeld, zonder overbodige menselijke handelingen en daardoor met een minimale foutmarge, wordt enthousiast ontvangen. Ook over de mogelijkheid van het toevoegen van fotomateriaal is men content. Het zorgt ervoor dat degene die verantwoordelijk is voor de reparatie direct weet welke handeling van hem verwacht wordt. Het is ook mogelijk om documenten aan een QR-code toe te voegen, waarbij de beheerder kan aangeven voor wie deze documenten inzichtelijk zijn. Zo kan de gebruiker eenvoudig de handleiding bekijken, en heeft de reparateur eenvoudig toegang tot de onderhoudshistorie. De beheerder kan ook onderhoudsintervallen specificeren zodat hij automatisch een melding krijgt wanneer de asset toe is aan onderhoud. Hoe beter de communicatie, des te tevredener is de klant: Scan. Send. Solved.” Connata storingsmelder

Ga voor meer informatie naar Connata.nl

 

 

 

Deel "Storing? Scan. Send. Solved." op social media

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Word op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes

Misschien vind je dit ook interessant

brandbeveilig vastgoed

Brandveilig vastgoed voor ouderen

Nederland vergrijst in hoog tempo. Volgens het CBS waren er in 2012 2,7 miljoen 65-plussers. In 2041 zullen dat er twee miljoen meer zijn. Veel senioren blijven (semi-)zelfstandig wonen. Een goede ontwikkeling, maar wel een die aandacht behoeft....
Energielabel regels

Energielabel plichtig bij verkoop of verhuur?

Op het moment dat er voor een (utiliteits)gebouw een transactie plaatsvindt (verhuur, verkoop of oplevermoment), dient er een energielabel te worden overhandigd. Het energielabel is sinds 2008 verplicht bij gebouwen met de volgende gebruiksfuncties of een combinatie hiervan:...
Elektrische laadpaal kantoor

Wat kost een elektrische laadpaal en wat levert het op?

Elektrisch rijden wordt de norm. Dat wist u al. Maar wist u ook dat de Europese Commissie heeft bepaald dat elektrische laadpalen vanaf 2020 verplicht zijn bij nieuwe en gerenoveerde bedrijfspanden met meer dan 10 parkeerplaatsen? Tijd dus...

Onze partners

Volg ons op LinkedIn!

Nieuwsbrief inschrijven

Tip onze redactie

OG Wijzer werkt graag met u samen. Heeft u nieuws of persberichten? Tip dan onze redactie.

Wilt u een persbericht naar onze redactie sturen? Vul onderstaand formulier in. De redactie neemt contact op als zij aandacht aan het onderwerp wil besteden.