menu

Accountmanager bij media startup in vastgoedsector

Ben jij die échte supersalesman of vrouw die het in zich heeft om voor ons nieuw media platform in de vastgoedsector het klantportfolio vanaf nul in razend tempo op te bouwen?

Wij hebben namelijk wat te doen; waardevolle en kwalitatieve content leveren aan technisch vastgoed professionals en ervoor zorgen dat onze bezoekers op de hoogte blijven van alles wat er speelt in de sector waarin zij werkzaam zijn.

En jouw snelle en kwalitatieve resultaten maken dat we stappen kunnen zetten in het uitbouwen van deze missie. 

og.png#asset:77

Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opbouwen van een nieuw klantenbestand. Je weet als allround sales professional hoe je potentiële klanten moet benaderen, klantrelaties moet opbouwen, onderhouden en overtuigen van jouw advies. Je kent de mediawereld als geen ander en weet waar er kansen liggen om jouw omzet te vergroten.

Die sales skills, daar staat natuurlijk wel wat tegenover:

  • Goed basissalaris met een bonusregeling die hout snijdt.
  • Meedenken en meegroeien in een startup met ervaren ondernemers en een frisse energie
  • Keihard werken, maar net zo hard ontspannen op de momenten dat het kan.

Omzet gehaald? Dan werk jij lekker aan je werk-/privébalans en doe je het nawerk thuis of trek je collega's uit hun kantoor voor een potje darten of een drankje en een goed (en slap) gesprek. 

Nog even samenvattend wat we graag in je willen zien:

  • Doorzetter (new sales)
  • Relatiegericht (existing business)
  • Verplaatsen in de klant
  •  Focus
  • Al wat jaartjes ervaring met het sales proces en bereid je verder te ontwikkelen

Wij nodigen kandidaten die tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar zijn uit om te reageren.

Geprikkeld? En graag nog wat meer informatie? Kom maar op je vragen. En anders zien we je cv en korte motivatie graag tegemoet.


Contact:

Roland Leurs

06-14590150 info@ogwijzer.nl


Betaalt u
niet teveel?

Doe de test en kom erachter hoeveel u zou kunnen besparen!

Start berekening